Skolavslutning :D

Idag så är det enklingen slutet av detta läsår! Hade på mig en fluff klänning som var jätte fin! När jag kom hem så hade mamma gjort en fin brunch med jordgubbar och färskt bröd! Sen så åkte hon och pappa till stan och då kom Alma hem till mig. Vi hade inte så mycket att göra den första timmen så vi frågade syster min om hon kunde köra och till prässebo för att bada och de gjorde hon! 22 grader var det i vattnet!!! Jag tog med mina simfötter så jag simma super snabbt :3







Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg