Sista stegen i sanden

Usch fy tusan. Kan ni tänka er??? SISTA DAGEN AV HIMMEL. Min fake värld är snart över. Bussen kommer och hämtar oss klockan 23.20. Jag och wilma badade mycket och pressade mycket idag. Vi njöt av den bränn heta sanden när vi var på väg hem. Vi sa ''tänk att det är sista gången vi går här'' efter varje steg vi tog. Vi kom hem och badade lite i poolen sen stack jag och wilma till Kilim för att ta en sista cola och ice tea. Dom var vana med vår beställning nu så vi behövde knappt säga. Vi satt där och hade det mysigt vääääldigt länge. Till slut så blev det för länge utan att mamma och pappa ringde så vi gick och kollade och då skulle dom nyss gå till kilim för vi skulle äta där. Så vi gick tillbaka... Sen satt vi där hela kvällen tills det bara var en halvtimme kvar tills bussen kommer. Vi hade det jätte mysigt. Jag blev lite ledsen när vi skulle åka eftersom att jag kommer sakna allt så himla mycket!!!
sista frukosten, lite slumpmässiga bilder nedanför








 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg