volleyboll

idag är det en ny dag. ;) Jag och Wilma ville vara hemma idag. (inte för att det blev så men men) När alla gick till stranden la vi oss i sängen och chillade. Jätte skönt faktiskt. Sen dansade vi till musiken och sen ville jag bada men hon ville inte bada i poolen. så ja det slutade väl ändå att vi gick ner till stranden ändå. Sen kom vår vän från resturangen jag skrev om för några dar sedan. Vi har ätit där några gånger nu. Så han kom ner till stranden och vi spelade lite på den SJUKT HETA sanden.... Aj är det enda jag har att säga om det, och att det var väldigt kul och att mitt lag vann! :D .
 
 



Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg