Stugan!

En dag tillbringad i fina stugan utanför malung! idag vaknade jag vid 11 och åt och fixade ordning mig och så sen så åkte jag med några vänner till en fotbollsmatch. Vi kom i slutet så det var bara straffar sen drog vi hem sen hann vi inte göra jätte mycket för vi skulle ju till stugan! När vi kom dit så badade vi nästan direkt! Vattnet var rätt skönt faktsiskt, vi badade sen så åt vi och jag och Emma badade igen när killarna var och fiskade. Sen på kvällen så satt vi ute sen när alla gick in så satte jag mig vid sjön på bryggan och pratade lite i telefon och sen nu kom jag nyss in och ska lägga mig :) Ännu en lyckad dag!







Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg