studsmatteövernattning

Idag kom alma hem till mig, första gången vi har träffats sen skolavslutingen! Kan ni fatta?? Nej... Iallafall idag skulle vi tälta men jag trodde att det skulle regna så vi betämde oss att sova inne. Vi satte på en komedi för en gångs skull. Vi satt inne till klockan 00 då det blev för varmt och jag typ dog!! Det var 50+ inne på mitt rum ungefär. Så vi tänkte eftersom att vädret är så jäkla fint så går vi åndå ut och lägger oss. Vi gjorde lite varm choklad eftersom att det blev kallare på natten. Sen massa filtar och kuddar (jag glömde ta kort på hur mysigt vi hade det) Vi kom ut ungefär efter 01. Vi somnar nog snart kanske... Stjärnhimmeln var jätte fin! om den bara blev lika fin på bild.... Blev bara svart på bilderna. JAG SÅG ETT STJÄRNFALL!! Så förbaskat fint!!






Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg