Dag #2 stugan

 Idag så åker vi hem :(  När jag vaknade imorse så gick jag bara upp och åt frukost sen så slappade vi lite sen så badade vi ännu en gång. vet ni vad jag gjorde sen? JAG ÅKTE RING GREJ! Bakom en båt. svin kul. Ramlade inte av en ända gång! Fick lite ont i ryggen efter men det var värt det!
Sen så grillade vi inte långt efterdet (när grillningen var klar) så åt vi. Sen lekte jag med hunden lite medans killarna fiskade ännu en gång. Sen åkte vi hem efterdet. Vi var hemma i malung ett tag till klockan blev nio ungefär då vi satte oss i bilen och började åka hemåt! Jag sitter i bilen nu och är väldigt trött så jag ska sova lite så gooodnatt!




IMORGON FÅR JAG TRÄFFA FREJA

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg