Skola

Idag slutar jag klockan 14.20 och då måste jag vänta på bussen som går 14.50 men som alltid kommer sen och då kommer 15.00 eller senare. Men anyway, jag ska ha studietid snart och jobba med mitt Kanada arbete. 
Vi har cromebooks så jag håller på att upptatera lite från dom :D Vi har ingen egen men vi får ha dom när vi jobbar, dom är typ som en surfplatta säger lärarna men det är dom inte ._.
Lite senare idag kommer bilderna från här om veckan när jag tog kort med Ellen och min katt trulls ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg