Pappas födelsedag❁

Idag efter skolan så åkte vi och hämtade hö för att göra efterrätt på det.... Min syster som är kock hade smakat på något sånt när hon var borta och ville testa det. Så vi har nu testat det. Det var helt okej. Hon hade det som någon slags ''sylt'' i tårtan. 
Direkt när vi kom hem fick vi börja med maten. Jag fick göra potatis blandningen med alla grönsaker. Ellen gjorde kryddblandingar och köttet och såserna. Sen till efterrätt gjorde vi en tårta och några choklad kakor som jag gjorde. Det var typ en kaka med smörkräm doppad i smält choklad. Det var jätte gott faktiskt.
Hoppas pappa blev nöjd med sina pressenter också! Love you daddy!
68 år gammal nu. Eller ja, han fyllde år i tisdags...
 










Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg