Vargar ♥.♥

Igår så letade jag igenom mina dokument på min dator, gissa vad jag hittade?
En bok! Som jag skrev när jag gick i 4:an jag skrev den med min bästis och den var faktiskt rätt bra så jag tänkte faktiskt lägga ut lite av den varje Onsdag.
Den handlar om två stycken vargar som är ljuset och mörket och dom möts och blir bästisar, och som alltid är det onda varelser som vi heter ''viträvarna''
Början är lite konstig men jag ville inte ändra den för mycket för det ska ju fortfarande vara som ett litet minne ;)
Det är faktiskt rätt mysig tycker jag :)
Jag och min kompis brukade säga att jag var Choklad och Hon Karamell (huvudpersonerna)
''Boken'' heter Rainbow, och jag gissar på därför att det är massor av olika element som blandas :)
Jag kan inte lova att det alltid kommer ut på onsdagar men iallafall en gång i veckan :)
T.ex som idag ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg