oj...

Bloggen har vait nere ett tag och jag har inte någon riktig andledning men än att jag inteh ar varit på datorn och min mobil har varit på lagning.
Och så har jag varit med emelie 2 grr denna veckan, när jag väntat på bussen...
Det slutar aldrig bra när vi är tsm....vi har så himla kul! 
Min em <3
idag har jag fått tillbaka min mobil iallafall och det är jag super glad för, den blev jätte bra!
hel och allt!
Och det är bara 15 dagar kvar tills Kanada så jag håller på att samla pengar.. det går lite sådär :/
 
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg