Kläder

Jag lovade ju att jag skulle lägga ut bilder på mina ''favorit kläder''
Så här är dom.
Hope u like it! ;D
 
En tröja jag ärvde från min syster och över det har jag en typ kawaii väst.
Ett linne jag verkligen gillar! Har det bara på sommarlovet när jag är ute :)
Ett linne jag har på sommarn när jag är ute men jag brukar inte ha det i skolan!
En tröja jag fick av min älskade far! <3
Det är den tröjan jag har med kawaii tröjan. Jag glömde att ta ett kort på baksidan. På baksidan är det en massa hål (meningen)
En tröja jag ärvde från min syster! <3
Tröjan fick jag av min syster och byxorna köpte jag nog på ullared :)
Min MYYYYYYYYYYYYYYYSIGA onepiece
Nya shorts och bara ett simpelt linne!
 
Ja ialla fall det var det!
Fråga om du vill veta var jag köpte det! 
 
Over And Out
Nona

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg