solsken, glass och bad

gör så att man glömmer men jag försöker :)
Om jag ska vara ärlig så har jag typ glömt allt dom här dagarna ;) 
Men det är semester och jag vill ju trots allt bara komma bort från allt. Och det är chill, att bara kunna gå och bada eller köpa glass när jag vill :)
en sak jag gillar att göra är att simma under vattnet där man hör allt så anorlunda man kan bara simma runt med lite fiskar hålla andan och när man behöver hämtar man luft. 
Men ialla fall ibland saknar jag mina närmaste vänner det hade ju varit kul om dom vart här men aja xD
Nästa inlägg så blir det inlägg från resan :)
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg