18 h sömn?!?!?

Jaha.... Igår kom jag hem vi 16.00 och var rätt trött.
Så vid halv fem gick jag och la mig vaknade halv tio och gick ner, men tydligen fick jag inte vara där nere därför att om jag inte la mig så¨skulle jag vända på dygnet så jag gick upp igen och såg på serie  till 23.30 sen la jag mig och vaknade 11.20 idag .-. WIIIRD så jaq sov 16 h ._.
Så jag hann inte blogga, nej :(
Men jag hade det skit kul i göteborg!
Först så kom jag dit och kramades lite med min syster sen så gick vi till Spice, en tahi resturang.
Sen gick vi och boka billjetter till en bio jag hade velat se hur länge som helst och vi hade tur för det var premiär och det var 320 pers typ som var där men när vi boka så var det 30 platser kvar så vi tog dom och JAG ÅNGRAR DET INTE!
Det var long rangers! <333
Sen hanlade vi sen gick vi hem och såg på pll <3
Sen åt vi nudlar och títtade på ''How i met your mother''
Sen klockan 20.00 så gick vi till bion som började 20.50
 
 
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg