Idag :)

Idag hände det väl inte så mycket.
Jag såg typ på TV hela dagen, och latade mig. :D
Ett program jag rekomenderar: tough Love (Tuff kärlek)
Efter det städade jag ... Med min lille kusin Lucas. <3
Men min dag är nog lika långdragen som filmen Hobbit ;)
Men imorgon är det en studiedag sen börjar skolan :(
Jag går ju i sexan så jag får ju betyg jag kan ju lägga upp en lite suddig bild jag har på mobilen på mina betyg, men jag är inte riktigt nöjd men ja, det är ju bara sexan ;o
Det ända man inte ser är vad jag fick i Engelska och det var B tror jag.
Men jag är nöjd att jag inte fick något F. :d
Men för att jag inte ska ''vända dygnet'' så måste jag nog lägga mig :((((
(Tar bara några bilder typ bild bomb?)
GODNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg